Biznesa attīstība

 

 

Klienti pie mums biežāk vēršas situācijās, kad nepieciešams palielināt ieņēmumus, nekā gadījumos kad jāsamazina izmaksas.

 

Mēs palīdzam arī efektivitātes un produktivitātes jautājumu risināšanā, it īpaši situācijās, kurās rezultāts atkarīgs no cilvēku savstarpējās sadarbības. Tomēr mūsu specializācija ir jaunais bizness, tirgus daļas un uzņēmuma ienesīguma palielināšana.

 

Mūsu palīdzību izmanto situācijās, kur nepieciešams svaigs skatījums vai eksperta slēdziens. Situācijās, kuras likušas uzņēmumam “apstāties un padomāt”. Kā teicis slavenais menedžmenta un mārketinga klasiķis Pīters Drakers [Peter Drucker], “Nav nekā bezjēdzīgāka kā efektīvi darīt nevajadzīgu darbu”.

 

 

Tādēļ mūsu biznesa attīstības programma parasti ietver sekojošas komponentes:

  • Situācijas analīze – atrodam radušās situācijas cēloņus un identificējam cēloņsakarības, kas var nozīmīgi ietekmēt uzņēmuma attīstības gaitu. Tiek analizēts gan pats uzņēmums, ieskaitot komandu, gan tirgus (klienti, pircēji un konkurenti)
  • Attīstības iespēju izvērtēšana – kopā ar uzņēmuma vadības komandu izvērtējam identificētos attīstības virzienus
  • Biznesa attīstības plāns – izstrādājam plānu uzņēmuma attīstībai izraudzītajā virzienā

 

Klientiem, kuriem nepieciešams turpmākais atbalsts pārmaiņu ieviešanā, tiek sniegta arī palīdzība attīstības plāna ieviešanā. Atbalsta mehānismi ietver koučingu, sparingu, projektu vadību vai pat visa uzņēmuma vai kādas tā daļas vadību uz noteiktu laiku.