Pārdošanas restarts

 

Apmācību programma tiem, kas gatavi darīt gudrāk kā līdz šim.
Programmā apgūsiet jaunu tirgus stratēģijas ietvaru un iemācīsieties, kā nonākt soli priekšā saviem konkurentiem. Jūs iegūsiet jaunu metodoloģiju ienākumu plūsmas pastāvīgai audzēšanai.

  • Ar šīs metodoloģijas palīdzību jūs pacelsiet savu uzņēmumu citā klientu attiecību līmenī, kurā jūs vairs nebūsiet konkurentiem sasniedzami. Jūs varēsiet koncentrēties uz arvien labāku klientu servisu, nevis pastāvīgu cīņu par izdzīvošanu.

  • Tā ļauj padarīt jūsu ienākumu plūsmu vadāmu un prognozējamu. Jums vairs nebūs jāuztraucas un “jāzīlē kafijas biezumos”.

  • Šīs metode ļauj panākt, ka jūsu piedāvājumi vairs netiek salīdzināti ar jūsu konkurentiem un jūs varat normāli pelnīt.

  • Jūsu zaudēto darījumu īpatsvars ievērojami samazināsies, sniedzot komandai daudz lielāku gandarījumu un nodrošinot augstāku iekšējo motivāciju.

Kādēļ 6 mēnešu mācību programma, nevis pāris stundu seminārs?

Lai iegūtu noturīgu biznesa rezultātu, nevis tikai kārtējo iedvesmas devu. Piesakieties programmai tikai tad, ja esat gatavi strādāt pa jaunam.
Cilvēku ieradumi ir ļoti noturīgi. Lai tos koriģētu, nepieciešama piepūle un laiks. Tādēļ PĀRDOŠANAS RESTARTĀ līdzās regulārām mācībām grupā tiek īstenotas arī individuālas koučinga sesijas.

Kādēļ vienā grupā mācās tikai līdz 6 dalībniekiem?

Lai pieaugušais rezultatīvi apgūtu jaunas zināšanas, tās jāpielieto praksē. Pārdošanas restartā katrs dalībnieks apgūto izmanto savā darbā, strādājot pie sava uzņēmuma ienākumu palielināšanas.
Strādājot tik mazās grupās, pasniedzējs var veltīt nepieciešamo uzmanību katra dalībnieka biznesam un tā atšķirīgajai situācijai.

Pārdošanas restarts
Divpadsmit soļu programma

  1. Individuālā mērķu uzstādīšanas sesija. Katrs dalībnieks uzstāda sev pietiekami motivējošu pārdošanas mērķi, ko apņemas sasniegt programmas rezultātā.
  2. Tirgus stratēģija. Grupas darba sesija jaunā tirgus stratēģijas ietvara apguvei, uzņēmuma stratēģijas izvēlei un atbilstoša pārdošanas procesa izveidei.
  3. Individuālā koučinga sesija. Mērījumu ieviešanai un nozīmīgāko darījumu progresa paātrināšanai.
  4. Pircēju izvēle. Grupas darba sesija jaunajai tirgus stratēģijai atbilstoša pircēju izvēles un kvalificēšanas procesa apgūšanai un ieviešanai.
  5. Individuālā koučinga sesija. Pircēju izvēles iemaņu nostiprināšanai un nozīmīgāko darījumu progresa virzīšanai.
  6. Pircēja biznesa izpēte. Grupas darba sesija potenciālā klienta biznesa izpētes metožu apgūšanai.
  7. Individuālā koučinga sesija nozīmīgākā potenciālā klienta biznesa izpētei un nozīmīgāko darījumu progresa virzīšanai.
  8. Vērtības piedāvājums. Grupas sesija vērtības piedāvājuma izstrādes metodoloģijas un tā pasniegšanas rīka apguvei.
  9. Individuālā koučinga sesija vērtības piedāvājuma prezentēšanai nozīmīgākajam potenciālajam klientam un nozīmīgāko darījumu progresa virzīšanai.
  10. Darījuma sarunas. Grupas sesija darījuma sarunu vešanas paņēmienu un korporatīvo klientu politiskās vides navigēšanas iemaņu apguvei.
  11. Individuālā koučinga sesija sarežģīta darījuma sarunu navigēšanai un nozīmīgāko darījumu progresa virzīšanai.
  12. Aizsardzības stratēģijas. Grupas sesija nozīmīgāko darījumu un klientu pasargāšanas metodoloģijas apguvei.

Kā notiek darbs programmā?

Klātienē, divas reizes mēnesī:

  • Pusi dienas ilga grupas darba sesija un
  • Pusotru stundu ilga individuālā koučinga un konsultāciju sesija

Kam domāta programma?

  • Uzņēmumiem, kas strādā B2B segmentā
  • Uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem, kuri tieši atbild par biznesa attīstību un/vai pārdošanu
  • Pārdošanas, biznesa attīstības, korporatīvo klientu vadītājiem, un citiem par uzņēmuma ienākumu gūšanu atbildīgajiem

Cik maksā dalība programmā?

Veicot apmaksu vienā maksājumā: 345 EUR mēnesī par vienu dalībnieku + PVN, jeb 2070 EUR + PVN par visu programmu Veicot apmaksu sešos maksājumos: 395 EUR mēnesī par vienu dalībnieku + PVN, jeb 2370 + PVN kopā par visu programmu

 

Cik ātri tas atmaksāsies?

 

Jau programmas laikā, protams pie nosacījuma, ka dalībnieks to vēlēsies un pielietos apgūtās zināšanas un iemaņas.

Kā uzzināt vairāk?

PĀRDOŠANAS RESTARTS
iepazīšanās seminārs

Seminārā iepazīsieties ar:

  • Tirgus stratēģijām un to ietekmi uz jūsu ienākumu plūsmu
  • Uzņēmuma ceļu uz pieprasījuma veidošanu un vadīšanu
  • Detalizētu “Pārdošanas restarta” mācību programmu

Seminārs notiks 8. septembrī 9:30 – 11:00, Tērbatas 9/11-6, Rīgā
Dalības maksa 29 EUR, t.sk. PVN

Pieteikšanās forma:

Jūsu Vārds un Uzvārds:

Uzņēmums:

Tālrunis:

e-pasta adrese:

Vēlos pieteikties:

Pasniedzējs
Jānis Skrūzkalns


Uzņēmējdarbības un biznesa attīstības eksperts ar vairāk kā 20 gadu pieredzi.
Viens no pētījumu kompānijas GfK veidotājiem un attīstītājiem.
Palīdzējis tādiem uzņēmumiem, kā DNB, Nordea, Citadele, Altum, Swedbank, SEB, LMT, Lattelecom, Tele2, RPK, Valmieras piens, Rīgas piensaimnieks, Aldaris, Cido, Gutta, Laima, Kraft, Nestle, Mars, Fazer, Hanzas maiznīcas, Latvijas Balzams, Pernod Ricard, Rimi, Narvesen, Ergo, If, Samsung un daudziem citiem.